Hej.
Jeg har set mig lidt lun på Garmin Asus nüvifone A10, men inden jeg køber den, kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre nüvifone A10-ejere, så dette må nok være det rigtige forum hvis jeg vil have flest svar :)
Mine krav til tlf. er, at navigations delens vejviser skal kunne køre nogenlunde upåklageligt. Det vil sige:
- At den skal kunne vise den rigtige vej stort set hver gang (ved godt at der kan forekomme små fejl, og det er også ok)
- Den skal kunne omlægge ruten nogenlunde hurtigt, hvis man kører forkert
- Den skal kunne holde signalet, så man ikke pludselig skal indtaste ruten igen midt under kørslen
- Den skal være nogenlunde nøjagtig på kortet i forhold til hvor man er, så den ikke viser at der er 500 m. til et sving, når der faktisk kun er 50 m.
Udover det, skal selve telefondelen bare virke så jeg kan smse og tale uden problemer. Jeg er sådan set ligeglad med hvordan android virker, da det (for mig) kun er lir.
Men jeg har hørt at den godt kan finde på at hakke i billedet og kan være langsom i visningen når man smser.
Lige nu har jeg en nokia 6710 og er meget skuffet over nokia's ovi. Før 6710'eren havde jeg en nokia 6110 med route 66, og det kørte helt upåklageligt (næsten), bortset fra at selve navigationsdelen tog et par min. om at starte op.
Hvad er jeres erfaringer med nüvifone A10. Hvad er I glade for og hvad er I knap så glade for?
Mvh --dyb--